10 Ting du kanskje ikke viste om meg!

  1.  Jeg har veldig ofte gullfisk hukommelse og husker ikke ting så veldig bra. Vis dere ikke vet hva det er så er det at noen kan fortelle deg noe også har man glemt det 2 min etterpå..
  2.  Jeg er sykt morgengretten og  syntes jeg synd på de hjemme her om morgningen.
  3. Jeg har 3 katter som jeg er veldig glad i, Nelly, Gråpus og Lillepus

IMG_0538Lillepus

4. Jeg spiser 24/7 og blir veldig fort sur om jeg ikke har spist på lenge

5.  Jeg har veldig sterke meninger om egentlig det meste, Personer som alltid skal ha rett , går meg på nervene…. Alle har ulike meninger

6. Jeg er naturlig blondine men om vinteren så ser jeg ut som brunette , skjønner ikke hvorfor selv men ja. Tar med et bildet fra i vinter der dere ser brunfargen.
linn..

7.  Jeg har et elsk/hat forhold til dyr ….. Når jeg gikk i 4.klasse så ble jeg bitt av en hund på armen. Jeg var heldig og unngikk et stort arr men man kan forsatt se det. Dette gjorde meg skeptisk til dyr, man vet aldri hva de tenker eller om de har en sykdom så de plutselig blir «Gale»

8. Favoritt tv seriene mine er «The Simpsons» og «American Horror Story», jeg kan sitte hele dagen lang og se på serier.

9. Jeg elsker å shoppe og bruker opp penger nesten med en gang jeg får de..

10. Jeg elsker å bli kjent med nye folk og har mange venner rundt omkring i verden.

-Linn

 

Legg igjen en kommentar

