Color Me Rad i morgen

Hei Hei

Imorgen kommer det en dag jeg har ventet på lenge. Da skal jeg være med på det morsomme løpet/festivalen som har blitt populært bandt både unge og voksne i det siste. Arrangementet heter «Color Me Rad» og går ut på at man skal gå/jogge eller løpe 5km mens man blir kastet farge på.
colormerad
Ovenfor ser du ett tilfeldig bilde av samme arrangement, det ser utrolig kul og gøy ut så gleder meg masse.

Jeg hørte for første gang om løpet i fjor da noen la ut bilder på Instagram, deretter så jeg det på Facebook og meldte meg på med en gang. Jeg skal løpe med en av mine beste venner som jeg har kjent lenge, Vivvi. Er likevel mange vi kjenner som skal løpe på samme tid som oss, så det blir nok til at vi møter på de og antageligvis blir kjent med mange nye mennesker.

ColormeradSmedstads

Vi hentet startpakkene for 2 dager siden og er klare!! Hadde bestilt det meste av det som fantes til starpakken, så her ser dere min outfit til morgendagens løp.

Siri

Legg igjen en kommentar

