Color me rad 5k Oslo

Heyyy
Igår var en super bra dag, Color me rad 5k Oslo. Og alt gikk etter forventningene. Jeg og veninna mi tok buss og T-bane til Holmenkollen for å løpe color me rad. Jeg har aldri opplevd en så full T-bane før. Når vi kom til stoppet kom det strømmende ut med masse mennesker. De fleste med fargede briller, hvit t shorte og nummer. Når vi kom opp til stedet der arrangementet var møtte vi noen venner av oss og kjøpte flere fargebomber.

ColorMeRad2015Oslo
Her ser dere meg til venstre, madeleine i midten og vivvi til høyre.
Colormerad2015smedstads
Her ser dere jentene og meg til høyre
Colormerad2015smedstads
Having fun with lots of colours
Colormerad2015smedstads
Etter vi hadde løpt

Det tok ikke lang tid fra vi kom til vi skulle løpe, de fleste gikk og jogga innimellom, og det var helt greit i og med at løpet er 5 km og jeg ikke har kondisen på topp. Det var 5 fargestasjoner med fargene, blå, gul, oransje, grønn og rosa. På disse stasjonene ble vi kastet farge på mens vi løp, mange inkludert meg  la seg og rullet i fargene. I hvertfall så var det en helt syk dag, kjempe morsom. Det var en scene med DJ og masse folk som danset og nedtellinger til alle kastet fargebombene i været. Luften ble farget med alle fargene og var kjempe fint. Skal nok prøve å dra dit neste år også og anbefaler alle å prøve det, for det var helt sykt!

Colormerad2015smedstads
me and Vivvi
colormedradsmedstads 
Meg og Vivvi på den ene fargestasjonen
Colormeradsmedstads
her er en collage med flere bilder

Etter løpet dro jeg hjem for å deretter bli kjørt ned til seilbåten av den super snille store broren min. Som jeg har skrevet tidligere liker jeg sjølivet så selv om jeg var sliten dro jeg ned til familien på seilbåten. Forresten fikk jeg rosa hår av color bombene, men det  badet vekk fargen med ett forfriskende sjøbad. Likevel likte jeg rosa fargen litt, hva syns du ?

Her ser dere hvordan håret ble etter all fargen, og bilde av meg og pappa når jeg ankom båten etter løpet.
Her ser dere hvordan håret ble etter all fargen, og bilde av meg og pappa når jeg ankom båten etter løpet.

Skal dere på color me rad 2016?

-Siri

En kommentar om “Color me rad 5k Oslo

Legg igjen en kommentar

