Konfirmasjon imorgen !!

Nå er det endelig min tur! Imorgen kommer til å bli en veldig spennende dag. Skal først til frisøren som skal fikse håret mitt også i kirken også hjem og ha selskap med familien og to av mine beste venninner. Foreldrene mine har stått på og ryddet, vasket og laget mat så nå er nesten alt klart til imorgen. Vi skal ha festen hjemme og før gjestene kommer så får vi besøk av en fotograf som skal ta bilder av meg. Jeg tok valget og ikke ha bunad så har derfor en kjole som jeg er utrolig glad i . Legger ut et innlegg imorgen kveld om alt som skjedde og bilder 🙂

Gleder meg men kjenner nervene.

11809840_1626682450942546_233411958_n(1)

Hvordan var din konfirmasjon?

-Linn

 

Legg igjen en kommentar

