Winter is coming

Hey
Da begynner vinteren endelig å nærme seg her hvor vi bor. For snart en uke siden kom de første snøfnuggene og la seg på bakken. Selv elsker jeg snø så er glad for at det kom. Nå er det bare å håpe på snø til jul, alt blir så mye koseligere med snø. Man får mer julefølelse med snø i lufta.

Nå som det er kaldt ute måtte jeg også kjøpe en vinterjakke. Etter mye jobbing nesten hver helg og sparing valgte jeg å kjøpe en litt dyrere vinterjakke som jeg forhåpentligvis kan ha i flere år fremover. Jeg valgte den jakken jeg syns var finest og varmest.
goose1IMG_1360

Jeg syns selv det er unødvendig å velge en jakke bare fordi den er populær  slik som de fleste gjør nå til dags, for nå skal jo alle ha parajumper men jeg valgte en Canada goose. Har sett på goose jakkene i flere år nå så finally.

-Siri

En kommentar om “Winter is coming

Legg igjen en kommentar

